Gyakran Ismételt Kérdések

1. Regisztrálnom kell vásárlás előtt?

Bejegyzés az ügyfél nem szükséges, de több előnnyel jár az ügyfél számára, mint a kedvezmények, a rendelési előzmények és az aktuális ajánlatról szóló információk.

2. Hogyan tudom megtudni a megrendelés állapotát?

Állapot A megrendeléseket megismerheti ügyfélfiókjában, bejelentkezés után, vagy telefonon.

3. Mikor számíthatok áruk kézbesítésére?

Ha van készleten megrendelt árut, másnap küldjük el, és ha három napon belül megkapja Önt, vagy ha hétvégén, ünnepnapon vagy este munkanapon történik a megrendelés, akkor a következő lehetséges munkanapon küldjük el az árut. a megrendelés beérkezésétől számított 24 órán belül.

4. Átvehetem a megrendelést személyesen?

Áruk személyesen is át lehet venni az adagolóhelyen: Areál Stavebního bytového družstva, Nográdyho 24 Zvolen, Szlovákia

5. Meddig tart a vásárolt árukra vonatkozó garancia?

Hossz A garanciák attól függően változnak, hogy a vevő természetes vagy jogi személy-e.

Egyedi: A Polgári Törvénykönyv 620. szakaszának rendelkezései szerint a jótállási idő legalább 24 hónap.

Jogalany: Az árukra vonatkozó jótállás származhat a szerződésből vagy az eladó nyilatkozatából, különösen garanciakártya formájában. Ennek a kötelezettségnek a vállalása azt jelzi, hogy a csomagolásán fel kell tüntetni a garancia időtartamát vagy a leszállított áruk eltarthatóságát vagy használhatóságát. Ha a szerződésben vagy az eladó jótállási nyilatkozatában más garanciaidő szerepel, ez az időszak érvényes.

6. Küldhetem az árut külföldre?

A megrendelt áruk külföldre is küldhető, míg a szállítási költségek változhatnak. Egyéni árajánlattal előzetesen tájékoztatjuk a vevőt.

7. Cserélhető-e az áru másra?

A vevőnek megengedjük az áruk cseréjét abban az esetben, ha a megvásárolt áruk bármilyen okból nem felelnek meg Önnek 14 napon belül. Ezt követően az ügyfél választhat más árut, vagy visszatérítheti a pénzt.

8. Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Vevő törvényes joga van az árut indoklás nélkül 14 napon belül visszaküldeni, és a megrendelés kizárólag írásban mondható le. Töltéssel ez formák.

9. Hogyan kell eljárni sérült áruk esetén?

Sérült áruk azonnal el kell juttatnia üzletünkbe, vagy el kell küldenie a címünkre, ahol gondoskodunk arról, hogy a biztosítás részeként javítsa meg az árut, vagy új darabra cserélje. Ha a csomagolás vagy az áru megsérült a fuvarozó kézhezvétele során, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, és ne fogadja el a sérült árut.

10. Hová küldje a kért árut?

Panaszolt áruk az adagolóhelyen lévő raktárunkba kell küldeni.

11. Az igényelt árut teljes tartozékokkal kell visszaküldeni, esetleg teljes csomagban?

Vevő köteles hibás árut bemutatni, ideértve: kiegészítők és dokumentumok, amelyek igazolják az áruk vásárlását az eladótól, különösen a vásárlás igazolása, szállítólevél, számla vagy más hiteles dokumentum. Az eredeti csomagolás nem szükséges.

12. Meddig kezeli a panaszt?

A megvásárolt árukkal kapcsolatos panaszok legfeljebb 30 napig tartanak.

13. Lemondhatom a megrendelésemet?

A sorrend lehet lemondani, mielőtt átvenné az árut.

14. Kihez forduljon, ha szervízre van szüksége?

Mindenkinek Az általunk értékesített árukra jótállási és jótállási utáni szolgáltatást nyújtunk.

15. Biztonságosak a személyes adataim?

Követeljük csak a megrendelés lezárásához szükséges adatok. Az Ön által megadott adatokat harmadik félnek nem adjuk meg.

16. Hogyan fizethetek az árukért?

Rendelt árukhoz fizetni lehet banki átutalással, hitelkártyával és utánvéttel.